Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna Historia sportu samochodowego
Forum strony www.scr.civ.pl - rajdy, wyścigi, wyścigi górskie, rallycross, rajdy terenowe, karting
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja formuł Promot
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna -> Renowacja i przygotowanie do sportu samochodów historycznych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
5turbo




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 13:06, 18 Sty 2009    Temat postu: Renowacja formuł Promot

Żeby nie robić bałaganu w topicach będe tu wrzucał fotki z prac nad promotem.

Promota kupilem w Krakowie. Namiary dostalem od kolegi. Trwało troche zanim udalo sie przekonac wlasciciela do sprzedazy. Pojechalismy z Robertem Steciem z zamiarem obejrzenia. Oczywiscie skonczylo sie na standardowym bierzemy Very Happy Formula jezdzil kiedys Andrzej Godula. Dokumentow do auta brak. Auto wyglądało tak:







Zaczalem rozbierać formułe i zamawiac czesci. Stan był opłakany, stala okolo 10-15 lat, poczatkowo jako reklama przed krakowska siedziba karchera, pozniej w garazu.







Leszek "Ferodo" Wójcik był na tyle cierpliwy ze zamowil mi wiercone tarcze Zimmermana i klocki Ferodo Ds3000 i Ds 2500.



Jedna felga magnezowa okazała się krzywa. Po wielkich prosbach firma Autotechn zgodzila sie zajac prostowaniem. Udało się i felga nawet nie pekła:



W miedzyczasie rama poszła do piaskowania i malowania:



Zamowilem unibole w krakowskiej firmie Specjal:



Zaczalem czyscic poszczegolne czesci.









W piatek wrocila rama z malowania:














Z rzeczy ktore sa w katastrofalnym stanie to podloga, na widok ktorej ludzie w zakladach wyginajacych rozne blachy mowili ze tego nie da sie zrobic. Czekam na odpowiedz z firmy Autotechn na kiedy i za ile. Zbiornika paliwa nie ma. Czesci do silnika pod koniec stycznia przyjada z Wegier. Skrzynie biegow udalo sie kupic nowa z zaporozca. Może coś będzie z tej formuły.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez 5turbo dnia Pią 10:20, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korni




Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:19, 19 Sty 2009    Temat postu:

Jest taka firm w Wieliczce, postaram się zdobyć namiar. Wiem że robią cuda wianki np. z kwasówki.

PS

Zajefajne autko będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franki




Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:41, 19 Sty 2009    Temat postu:

wyjdę na strasznego ignoranta (aż mi wstyd) ale jaki silnik był montowany w takim pojeździe? troszkę szukałem, wiem że w RAK-ach najpowszechniejszy był silnik wartburga, ale w Promocie? 1300 z Lady coś mi się kojarzy ale nie wiem czy dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
5turbo




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 9:35, 20 Sty 2009    Temat postu:

Łada 1300

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franki




Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:34, 20 Sty 2009    Temat postu:

a jednak wiedziałem:) to jeszcze nie jest ze mną tak źle jak myślałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian440




Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:30, 21 Sty 2009    Temat postu:

Witam. Piękny okaz. Pozazdrościć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek Noc




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:20, 22 Sty 2009    Temat postu: Ja mam numer 76/86

Mam kłópoty z wstawieniem fotki ale zaraz się nauczę.
Ten który ja chcę remontować - "jest w worku" to nic że na przyczepie, ale całkiem w rozsypce, i ma numer 76/86.
Sporo rzeczy jest rozkradzione i szukam materiałów - jak rysunki, fotki.
Jeśli ktoś ma coś takiego proszę o pomoc.
Nie mam pojercia jak wyglądały chłodnice, a trzeba je dorobić.
mój ma zbiornik i prześlę fotki jak tylko się tego nauczę
Powodzenia w odbudowie
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegorzChyla




Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 323
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęgów / Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:34, 22 Sty 2009    Temat postu: Re: Ja mam numer 76/86

Jacek Noc napisał:

Ten który ja chcę remontować - "jest w worku" to nic że na przyczepie, ale całkiem w rozsypce, i ma numer 76/86.


sprawdź, czy aby nie 79/86, bo taki numer by pasował - takie auto było w Szczecinie (Banaszak, Sołtowski, Orłowski w latach 1987 i 1988.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek Noc




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:31, 22 Sty 2009    Temat postu:

Dobrze mówisz sprawdziłem w fotkach jest 79/86
Czoło pochylam i nazwiska Szczecińskich zapaleńców sie zgadzają.
Ciekaw jestem całej historii pojazdu gdzie j a znalazłeś?
W e-milu napisałem zły numer nadwozia
Fotki zbiornika zrobię jutro i dokładnie zwymiaruję, jest to coś kanciaste spawane z blachy alu.
Szerokości
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
5turbo




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 10:20, 23 Sty 2009    Temat postu:

Auto Jacka:





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 5turbo dnia Sob 9:04, 08 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek Noc




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:23, 23 Sty 2009    Temat postu:

Mam fotki zbiornika
Ale system nie pozwala mi ich wysłac dopiero po trzecim głosie w dyskusii
wymiary podobno masz
jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek Noc




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:25, 23 Sty 2009    Temat postu:

Oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zobaczymy czy już jestem "swój"
Szerokości
jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegorzChyla




Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 323
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęgów / Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:16, 24 Sty 2009    Temat postu:

Jacek Noc napisał:

Czoło pochylam i nazwiska Szczecińskich zapaleńców sie zgadzają.
Ciekaw jestem całej historii pojazdu gdzie j a znalazłeś?


spójrz na mój avarar - to jest moje archiwum.

po prostu latami pałętałem się po parkach maszyn w całej Polsce z notesem, wypytywałem, podglądałem, w Kielcach w Automobilklubie miałem dostęp do formularzy zgłoszeń,

Znalazłem moje notatki z 1990 roku:
[link widoczny dla zalogowanych]

Twój samochód ma numer 79 i przy nim nazwisko Witkowski.

Grzegorz Chyła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek Noc




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:06, 24 Sty 2009    Temat postu:

Dziekuję za te info.
Jest tak
samochód nie jest mój - to ja się do niego przykleiłem.
Nie jest moją własnością.
Ja jak się pochwaliłem w profilu coś wiem i trochę słyszałem o samochodach.
Walnięty jestem na ich punkcie jak wielu z nas.
Postanowiłem popracować trochę dla przyjemności i jednocześnie na chlebak.
Zabrałem się za starsze roczniki i ON 79/86 wpadł mi w oko
Ale autko ma dusze i swoją historie i trzeba ją poznać dlatego wypatruję oczka w te trochę szkła, za którym ktoś ma coś ciekawego do napisania i pokazania.
Sam mam Triumph-a TR4A i bawię się z nim.
Dziękuję więc za wszystkie podpowiedzi sam zawsze służę pomocą.
Nie wiem dlaczego taka numeracja skoro powstało ich tyko około 40 sztuk.
Na boku samochód ma namalowane Podkalicki Mariusz - był włascicielem jakieś 10 lat wcześniej!?
Szerokości
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegorzChyla




Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 323
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęgów / Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:33, 24 Sty 2009    Temat postu:

Jacek Noc napisał:

Nie wiem dlaczego taka numeracja skoro powstało ich tyko około 40 sztuk.

zobacz listę w http://www.autosportretro.fora.pl/wyscigi,1/formuly-w-polsce,20.html - numeracja obejmuje (chyba) wszystkie pojazdy które wyszły z OTZ PZM, czyli z rąk Jankowskiego i Kulczyńskiego, a więc też Raki z lat 60-tych i późniejsze Promoty.

Jacek Noc napisał:

Na boku samochód ma namalowane Podkalicki Mariusz - był włascicielem jakieś 10 lat wcześniej!?

za mojej pamięci Mariusz jeździł 74/86, ale w Szczecinie z tego co pamiętam była dość duża rotacja sprzętu. Zresztą chyba tak naprawdę sprzęt był klubowy więc nic dziwnego.
Znalazłem slajd z tym autem z numerem 27, musiałbym go oddać do wskanowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna -> Renowacja i przygotowanie do sportu samochodów historycznych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin